Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Oleq | użytkownik

imię i nazwiskoOlek adresLegnica zarejestrowany22.02.2008 @21:04:32 ostatnio na stronie28.05.2017 @14:37:39

Człowiek (z) gór
(pseudo)student geologii

Zapraszam wielbicieli Sudetów - grupa >>>>http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow/

W górach musisz wykonać pewien wysiłek bez zapłaty. Jest w tym mistyka, szukanie czegoś wyjątkowego. Do tego trzeba mieć pewną wyobraźnię, filozofię życiową. Nie każdego na to stać, nie każdemu się chce. Bo w górach nie ma granic, tam się szuka wolności. Są elementy rywalizacji, ale rywalizacji z postawionym celem, a nie z przeciwnikiem. Tam wciąż nie ma pojęcia: pierwszy, drugi, trzeci.
Krzysztof Wielicki

"Wygodnie cicho siedzieć, gówno tolerować
Kultura na dnie, kultura umiera
Nigdy tak nie było, bezdusznie, jak teraz"

"Płonie wszystko
ludzie, kamienie...
Powietrza! Powietrza!"


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4019319
digarty291 komentarze25234 posty na forum287

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maruno    07.11.2008 @15:54:48
hehehe ... poszedłem w Kocił Małego Stawu ... bo tam w ostatnim czasie ciężko było mi trafić na taką pogodę :: pozdrawiam
~izucha    07.11.2008 @15:51:31
hura!!

dziekuje ^^
_______
"Nikt na świecie nie znosi bezprawia ...
każdy swoje prawo ustanawia. "
-RandomHero    07.11.2008 @10:01:28
dziękuje! (:
~Grunger    07.11.2008 @07:18:35
trudno bylo ostrosc utrzymac przy takiej ogniskowej :P
dzieki!!!
~GrzegorzFranek    06.11.2008 @22:01:52
Dzięki i pozdrawiam wieczorowo...
~sognom    06.11.2008 @20:26:48
to stare... jeszcze z Irlandii :P
ale dzieki
_______
zajrzyj do mnie i oceń
~maniacdepressive    06.11.2008 @17:19:11
Ano, ale to tak ręcznie?
~andalife    06.11.2008 @17:09:51
_______
Lubię wszystko co piękne i co mnie zachwyca i to na ogół fotografuję...
Poza tym... http://www.aviatorvl3.pl/
~Gondola    06.11.2008 @16:47:59
dziękuję Ci pięknie
~ladykas    06.11.2008 @15:57:12
He, he..no widzisz jak ja się znam na rzeczy:D
Ale serio zdjęcie jest bombowe....!!!!
_______
"Chcesz ukryć twarz - wyjdź nago."


~Grunger    06.11.2008 @14:30:10
takie warunki ciężkie :D
-RandomHero    06.11.2008 @12:02:00
fajnie, ze się podoba! (:
bardzo dziękuje! ^^
pozdrawiam! (:
~LullBeforeTheStorm    05.11.2008 @21:38:36
techniki odprężające powiadasz....hmmm, ale jakie ? xDDD mogłabym nie mieć czasu drapać się po głowie, a w te weekendy bywać w górach.. echh za dobrze masz !!! to niesprawiedliwe !
~LullBeforeTheStorm    05.11.2008 @21:17:13
co u mnie ? hmmm... znów zabiegana jestem Właśnie skończyłam się uczyć (pisałam recenzję programu komputerowego na angielski;/) Ogólnie jestem padnięta, bo od 6.30jestem na nogach, prawie do 15 miałam lekcje a na 15.30 2 godziny korków z geografii do matury hehe, ale jeszcze żyję- kryzys spania na stojąco minął Zaraz lecę z pieskiem i do spania a co u Ciebie ?
~BunC    05.11.2008 @19:27:10
To sie ciesze! szkoła... do dupy dzisiaj zawaliłam próbnego egzama nie pytaj lepiej :P
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~iWillDie    05.11.2008 @19:01:27
Dzięki! pozdrawiam! :D
_______
[...and the sun burnt out tonight...]
~BunC    05.11.2008 @17:11:46
!

Tyyy.. bania! poważnie?! zaskakujesz mnie :D
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
-agat25    05.11.2008 @16:50:14
DZIĘKI
~myachoo    05.11.2008 @07:16:25
no problemo pozdrawiam
_______
ZaPrAsZaM Do SiEbIe!!
~Landryn    04.11.2008 @20:55:44
o daleko od noszy xD u Pawła zawsze to oglądałam xD

przez Twoje zdjęcia mam ochotę pojechać w góry *.*
~smOLArek    04.11.2008 @20:16:10
Dzięk You kolego...
~Shizuma    04.11.2008 @19:54:53
paralotnia^^
~kasiaczarna    04.11.2008 @17:45:52
dziękuję
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~agniesiolek    04.11.2008 @17:33:33
dobrze Ci..ja pewnie w góry wybiore sie najszybciej w przerwie swiatecznej
_______
Zapraszam do siebie
~agniesiolek    04.11.2008 @17:30:23
wszystko w porzadku, tylko malo czasu, zeby pojsc gdzies w plener z aparatem A co u Ciebie?
_______
Zapraszam do siebie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 100 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt