Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Oleq | użytkownik

imię i nazwiskoOlek adresLegnica zarejestrowany22.02.2008 @21:04:32 ostatnio na stronie28.05.2017 @14:37:39

Człowiek (z) gór
(pseudo)student geologii

Zapraszam wielbicieli Sudetów - grupa >>>>http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow/

W górach musisz wykonać pewien wysiłek bez zapłaty. Jest w tym mistyka, szukanie czegoś wyjątkowego. Do tego trzeba mieć pewną wyobraźnię, filozofię życiową. Nie każdego na to stać, nie każdemu się chce. Bo w górach nie ma granic, tam się szuka wolności. Są elementy rywalizacji, ale rywalizacji z postawionym celem, a nie z przeciwnikiem. Tam wciąż nie ma pojęcia: pierwszy, drugi, trzeci.
Krzysztof Wielicki

"Wygodnie cicho siedzieć, gówno tolerować
Kultura na dnie, kultura umiera
Nigdy tak nie było, bezdusznie, jak teraz"

"Płonie wszystko
ludzie, kamienie...
Powietrza! Powietrza!"


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4019319
digarty291 komentarze25234 posty na forum287

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+meczata    08.03.2008 @08:37:28
Dziękuję i życzę miłej i słonecznej soboty
~lostspirit    07.03.2008 @23:05:45
Zgadzam się, piękne
~lovedelete    07.03.2008 @20:47:18
Weny brak .
~Maaciek    07.03.2008 @15:10:22
dzięki miło mi że ci sie podoba:D
~agrescik    07.03.2008 @11:51:57
Och... Dzięki serdeczne. Zarumieniłam się przez Ciebie...

Pozdrawiam ciepło
_______
,,Sztuka w naszym pojęciu jest metafizyczną, tworzy nowe syntezy, dociera jądra wszechrzeczy, wnika we wszystkie tajnie i głębie"
<CONFITEOR PRZYBYSZEWSKI>
~uczucie    06.03.2008 @22:54:44
ale ja nie znam sie na fotografowaniu, nie wiem co jest dobre a co nie... a tu tacy sami profesjonalisci sa... tez czasem robie zdjecia... ale pewnie bylyby negatywnie tutaj ocenione...
_______
"[...] są pewne idee, to znaczy, widzicie, niekiedy, jeżeli pewne idee wyrazimy słowami - to wypadnie okropnie głupio. Sam sie człek zawstydza. A dlaczego? Dla niczego. "
~uczucie    06.03.2008 @22:40:07
żeby zrozumieć jako poezje czy przekaz? bo jesli przekaz to moim zdaniem jest jasny i wiadomo o co chodzi... ale ja sie nigdy nie ksztalcilam w tym kierunku, wiec nie wiem co wolno a co nie. poprostu chcę sie sprawdzic tutaj...
_______
"[...] są pewne idee, to znaczy, widzicie, niekiedy, jeżeli pewne idee wyrazimy słowami - to wypadnie okropnie głupio. Sam sie człek zawstydza. A dlaczego? Dla niczego. "
~iwakinga    06.03.2008 @21:58:47
dziekuje
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~anaas    06.03.2008 @21:41:33
dziękuuję. a wpadę jeszcze pookomentować ale nie tym razem
_______
de gustibus non est disputandum
~maniacdepressive    06.03.2008 @21:38:23
dzięki poobserwuję Cię, co Ty na to?
~adveNced    06.03.2008 @20:24:50
ahaahha xD
no proste, jeszcze tylko emo grzywka i będzie słit ^^
Poprzednia strona 1 ... 97 98 99 100
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt